Online İşe Alım ve Mülakat
Başlangıç Tarihi : 13/06/2020 Bitiş Tarihi : 13/06/2020 Eğitim Uygulama Şekli : Online

WEBINAR Isveren Marka Yönetimi

17 Haziran Çarşamba 16:00-17:00

 

Pandemi döneminde işveren için işleri devam ettirebilmek, çalışan için işini ve sağlığını kaybetmemek önemli olmuştur. Bu sürecin nasıl yönetildiği işveren markasını ve çalışanların kuruma olan güvenini etkilemektedir.
 

Webinar Kapsamı

  • İşveren Markasını etkileyen iç ve dış faktörler
  • Temel İK süreçlerinde dikkat edilmesi gerekenler
  • Çalışanlarla güven ilişkisini güçlendirici iletişim ve ilişki yönetimi

Webinara tüm Şirket Yöneticileri ve İnsan Kaynakları çalışanları davetlidir.
 

Ücretsiz olan webinarımıza tüm İnsan Kaynakları süreçleriyle ilgili çalışanlara açıktır. Kayıt yaptırmak için aşağıdaki formu doldurarak gönderirseniz eposta üzerinden link gönderilecektir.
 

Faydalanacağını düşündüğünüz tüm arkadaşlarınızla bu  daveti paylaşabilirsiniz.


Eğitime Kayıt ve Bilgi İçin

Cookie Policy

Cookies enable you to use the Smart People website and our services more effectively. For detailed information about cookies, you can visit our Cookie Policy.